søndag den 21. oktober 2012

CyperCrop på Scrap Sisters

Jeg har haft en hel weekend på min lille pind, der har været cypercrop på Scrap Sisters, og jeg har deltaget med nogle af udfordringerne.
1. Udfordring lød på Classic, her er mit bidrag

 2. Udfordring lød på en Symfoni, det er hvad det blev til




3. Udfordring lød på Romantik-tak og det blev til dette her'

6. Udfordring og sidste lød på Madame Butterfly og vennner og her er mit sidste bidrag.
Der var 2 udfordringer mere men, jeg synes jeg har gjort det godt med de 4 bidrag jeg har deltaget med, så må jeg bare vente og se om jeg skulle være heldig og vinde, men det har været rigtig sjovt og hyggeligt og deltage.

4 kommentarer:

  1. Flotte bidrag, du har lavet!
    Du må have en god søndag aften.

    SvarSlet
  2. Super flotte bidrag du har lavet.

    SvarSlet
  3. Wauw!! Skønne bidrag!
    Jeg fik kun lavet "Symfoni" og en enkelt bonusopgave. Sådan går det jo sommetider :D

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Rigtig lækre ting..
    Især det første LO det super fedt!!!

    SvarSlet